Общи условия за ползване

ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН topstoki.bg ВАЛИДНИ ОТ 1.04.2019

Цената на куриерския плик е от 0.11 до 0.25 в зависимост от размера. Доставка до Еконтомат от 4.50 лв , до офис на Еконт от 5.10 лв до адрес от 6.30 лв до адрес в малки населени места без офис на Еконт 7.96 за 1 кг. Пълната куриерска тарифа можете да намерите на сайта на Еконт или като кликнете ТУК

Всяка една кореспонденция с нас се пази в електронен вид за срок 5 години. Всяка една рекламация се оформя в писмен вид, ако връщате каквото и да е пратка, част от пратка, пари, задължително ни пишете съобщение на topstoki@gmail.com , ако не разполагате с интернет достъп, нямате електронна поща звъннете ни да ви предоставим физически адрес или адрес за изпращане на хартиено писмо. Абсолютно недопустимо е решаване на рекламация и/или връщане на пратка по телефона и без да ни уведомите в писмен вид с номер на пратка, къде, какво изпращате, кога ще е в съответен офис на Еконт или Български Пощи. 

Приемаме нови неползвани стоки обратно до 14 дни и за ваша сметка до офис на Еконт гр. София Бокар  (Бокар е името на офиса на Еконт Експрес - това е куриерска фирма - куриерската фирма доставя стоки от един адрес до друг)

Стоки по рекламации, дефектирали например в гаранционен срок - ние поемаме двупосочно куриерската услуга, като ви уведомяваме какво да предприемете в писмен вид без да търпите сериозни затруднения съгласно чл. 113 от ЗЗП. 

Приемаме поръчки и по телефона на 0878974274 обади ни се всеки ден от 10:00 до 22:00 часа. Поръчайте с регистрация или направи бърза поръчка. Бързата поръчка по телефон, поръчка със смс, по вайбер, с писмо, с мейл, с дрон или по какъво и да било друг начин при който се налага обработка на информацията от наш оператор, т.например некоректно въведена информация се таксува 2.90 лв. Връщаме обаждане всеки ден до 22:00 часа

Всяка поръчка от потребител регистрирал профил и завършил поръчката си е без каквито и да е такси обработка, системат ани обработва авроматично. Нашите регистрирани портебители биха могли да получават на мейла си търговски предложения, кодове за намаления от нас и за други наши партньорски сайтове,като могат да се откажат още при първото писмо. 

  НОВО от 1.06.2019   Възможност за безплатна доставка. 

Изберете предплащане по банка или от каса на EASYPAY доставката до офис на Еконт ще е за наша сметка - независимо от размера на поръчката. Безплатната доставка се отнася за стоки с тегло до 3 кг. Не важи за всички останали които са с по-голямо тегло и/или едрогабаритни, така например прахосмукачки роботи, електрически триколки и други. Не важи за покупки с ваучери и/или от наши посредници. 

 

Ние не сме най-добрите, но се учим от най-добрите ! 

Доставката по закон е 30 дни, ние се опитваме да я направим за утре, най-много за вдругиден. 

Всичките Ви права са изложени в общите ни условия, за краткост ОУ, тях пък ги написа един Топ Адвокат, който се кълне че е Топ, ние като ги четохме останахме с впечатлението, че правата са само за клиентите. Да фирмата ни е българска и си плащаме данъци и осигуровки в България. Да цените ни са с вкл. 20 % ДДС и който иска получава данъчна фактура по зддс, който не - може да си вземе разписка за пощенски паричен превод от Еконт (замества фискален бон). Горното е да сте сигурни, че не сме аматьори, също така че спазваме правилата и сме коректни към НАП. Наш данъчен номер, който всеки може да провери BG202150926

По-ниска цена при конкуренцията - Веднага ни зигнализирайте: Разгледай-прочети-задължително провери конкуренцията ни, върни се при нас и ако някоя цена не ти хареса - пиши ни и ще се постараем да удовлетворим желанието ти/ви. Много вероятно е да добавим и рекламен подарък, за това че ни помогна да сме отново ТОП. 

Знай че имаш 14 дни да върнеш, но без да ползваш - отвори внимателно и върни отново в кутията, защото никой след теб няма да иска втора употреба така както и ти не искаш ползван артикул.

УСЛУГА ТЕСТВАНЕ - всеки уред който искаш можеш да го вземеш и да го тестваш преди да решиш дали искаш да го купиш.

Теста струва 24 лв първоначална такса и по 5 % от стойността на продукта за всеки ден през който е при теб. Защо тази такса от 24 лв - толкова ни струва кредит/ дебит / сторно / призчисляване / писане на протоколи - занимавка си е и някой трябва да я свърши. Ако пър решиш стоката да остане при теб, не дължиш тази такаса, защото вече си заплатил пълната сума за стоката. Гениално нали ?

ТЪРГОВСКА ПРАКТИКА : ако даден продукт се предлага с тест период, то теста се отнася само за 1 бр или 1 бр от комплект.

Дребни подаръци и ваучери за намаление винаги даваме на редовни клиенти.

Благодаря Ви че сте наши клиенти. Заедно правим света едно по-добро място. 

Тук трябваше да напиша велики слова, т. че да ви се харесам, но няма време, защото поръчките ви валят и все някой трябва да ги обработи с любов и старание което изисква време и отговорност....управител Явор Янакиев

 


I. ПРЕДМЕТ


Чл. 1. Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между АБВШОП

ЕООД, гр.София, ул. Св.Седмочисленици 6, наричано по-долу за краткост ДОСТАВЧИК, и клиентите, наричани по-долу ПОЛЗВАТЕЛИ, на електронния магазин www.topstoki.bg, наричан по-долу „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН”.

ФИРМА АБВШОП ЕООД СЪС СЕДАЛИЩЕ И АДРЕС НА УПРАВЛЕНИЕ ГР. СОФИЯ УЛ СВ.СЕДМОЧИСЛЕНИЦИ 6 ВПИСАНА В ТЪРГОВСКИ РЕГИСТЕР С БУЛСТАТ BG202150926, УПРАВИТЕЛ ЯВОР ХРИСТОВ ЯНАКИЕВ, ТЕЛ ЗА КОНТАКТ 0878974274, ЕЛЕКТРОННА ПОЩА topstoki@gmail.com поема управлението на електронен магазин topstoki.bg от 1.09.2018. За адрес завръщане на пратки и офиц. кореспонденция погледнете най-долу. 

Чл. 1.1 Телефон за връзка от Събота до Петък от 10:00 до 22:00 часа 0878974274, събота и неделя - почивни дни  (разговорите към телефон 0878974274 се записват без да ви предупредим допълнително по време на разговора, предупреждаваме ви тук и сега. )

Чл. 1.2 Уведомете ни в началото на разговора, ако не желаете да записваме разговора, ще Ви предложим друг канал за комуникация.

Чл. 1.3  Касовата бележка е заместена от разписка за пощенски паричен прежод ППП (издава се от куриера, фискален документ е и замества касовата бележка), защото пратките тръгват от различни търговци и/или складове и/или градове, защото оперираме с над 1 000 стоки и те не са налични в един склад, а клиентите ни искат максимално бърза доставка, затова понякога ползваме триъгълна логистика.  

Чл. 1.4 Ако клиента е предоставил данни за фактура, горната разписка за ППП се прикрепя към фактурата, която клиента получава н електронната си поща в срок от 5 дни след заплащане на стоката с наложен платеж или без разписка за ППП, ако плащането е по банков път. 

Чл. 1.5  Работното ни време с клиенти е от 10:00 до 22:00 часа в работни дни Понеделник до Петък, Неделя почивен ден и връщаме обаждане до 22:00 часа. 

Чл.1.6 Във всяка пратка има наш гаранционен лист  (информационен лист) който замества или присъства успоредно с гаранционна карта на производител, ако се предлага такава, с информация относно правата на потребителите, начин и адрес на връщане и/или промоционални стоки и/или отстъпки. Ако сте загубили този лист, то той може да бъде прочетен тук : 

Гаранционен лист                                                                     

 

Гаранция в месеци

 

Продукт

код

 

Бр.

 

Доставчик

 

Дата

 

Обработил  код

 

0   1  6  12  24  36

 

 

SF

 

 

 

 

 

    

 

 

 

  1. Връщане/Замяна/Отказ от поръчка поръчана по поща, телефон, е-магазин с договор за покупка от разстояние

Всяка закупена от нас стока може да ни бъде върната в срок от 14 дни от датата на получаване при попълване на формуляр за връщаневидим тук www.topstoki.bg/delivery.html или в нашите общи условия на/в интернет магазин  topstoki.bg  след като сте се запознали с нея, така както бихте се запознали във физически магазин, без да е ползвана и в добър търговски вид. Хигиенни артикули (например ортези,долно бельо) консумативи, софтуер, индивидуални заявки не подлежат на връщане.  При  артикули с тест период, теста се отнася  само за 1 бр. продукт/комплект/опаковка.  

 

  1. Търговска гаранция за електроуреди, фискален документ.

Гаранция 24 месеца за физически лица и 0 месеца за юридически лица.  Гаранцията е валидна,ако  по време  на гаранционният  период   изделието  покаже  дефект  поради  некачествени  материали  или  некачествена  изработка. Всички  дефекти  през  този  период  се  отстраняват  безплатно  от  фирмата в рамките на 30 дни, като се издава протокол и се удължава гаранцията. Към пратката има или касов бон или разписката за ППП (пощенски паричен превод) фискален документ заместващ касов бон и се получава от куриера. LED диоди не подлежат на ремонт.

 

  • Задължения на купувача
  • Да провери лед диоди, осветление или наличие на мъртви пиксели до 2 дни след получаване (същите не подлежат на ремонт). Уредите се захранват по БДС.
  • Да използва единствено елементи с оригинално окабеляване на оборудването/продуктите.
  • Да съблюдава инструкциите за употреба на оборудването/продуктите, в съответствие с техническите изисквания на производителя,
  • Да съхранява документацията на оборудването / продукта по време на гаранционния срок.
  • Да предостави номера на фактурата (касов бон или разписка за пощенски паричен превод получен от куриера) и този гаранционен лист.
  • Да изпрати продукта за сервизен ремонт заедно с всички поръчани и закупени аксесоари (ако има такива)

 

  1. Права на купувача
  • Купувачът има право да отправи рекламация към продавача в случай, че продуктът не отговаря на договора за продажба.

Рекламацията може да съдържа искане за ремонт на продукта или замяна с нов продукт, освен ако последното е невъзможно или избраното обезщетение е непропорционално в сравнение с другите възможности за обезщетяване.

  • Ако продуктът не бъде заменен или ремонтиран в срок от 30 дни, купувачът има право да се откаже от договора за продажба и платената сума да му бъде възстановена или да поиска намаление на цената.

Предлаганата гаранция не засяга правата на потребителя съгласно членове 112-115 от Закона за защита на потребителите или други

приложими действащи закони във връзка с продажбата на стоки и свързаните с това гаранции.

 

  1. Дефект / Предявяване на рекламация:
  2. 1. Моля опишете рекламацията си, като ни изпратите електронно съобщение на наш електронен адрес  topstoki@gmail.com . Приложете следната информация: попълнено копие на този информационен лист (сканирано  или снимка) или номер на поръчка, имена, телефон, адрес за обратно изпращане, констатиран проблем или дефект (ако е видим, никога не отваряйте уреда)
  3. 2. След като обработим рекламацията ще Ви предоставим номер за връщане, можете да изпратите до гр. София АПС 9012 на Спиди м-н Била бул. България 55 за наша сметка или за ваша сметка до офис на Еконт София Бокар. Задължително ни уведомете в писмен вид с номер на върната пратка и кога ще е там (къде там)
  1. Рекламация / Жалба / Заявление / Предложение за сътрудничество/ Желаете да рекламирате чрез нас Ще се радваме да ви бъдем полезни и отговаряме на всички ваши въпроси подадени на наш електронен адрес: topstoki@gmail.com  Рекламации  разглеждаме всеки ден от 10:00 до 16:00 часа в писмен вид. 



ІІ. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА
Чл. 2. Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:
1. Наименование на Доставчика: старо  „Топ Стоки“ ООД  ново от 1.08.2019 АБВШОП ЕООД
2. Седалище и адрес на управление: БЪЛГАРИЯ
  гр. София ул. Св. Седмочисленици 6 ап 6а
3. Адрес за упражняване на дейността:БЪЛГАРИЯ
  гр. София ул. Св. Седмочисленици 6 ап 6а
4. Данни за кореспонденция:  гр. София бул. Витоша 25 ет 2 
5. Вписване в публични регистри: булстат BG202150926

6. Надзорни органи:
(1) Комисия за защита на личните данни
Адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40
Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg


(2) Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,
тел.: 02 / 980 25 24
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Уеб сайт: www.kzp.bg

7. TopStoki.bg  възлага обработването на поръчките си на фирми АБВШОП ЕООД както и на  трети страни и/или външни фирми които доставят под формата на дропшипинг и/или комисионни договори. Последните биха могли да издават техни гаранционни карти и осигуряват сервизна поддръжка. Ние се явяваме само посредници но винаги отговаряме за доброто обслужване вкл. гаранционно обслужване на продадената стока. 

8. В случай на пропуск на наш партьор да приложи към пратката информационен и/или гараннционен лист същият сте длъжни да го поискате от нас  като ни уведомите на  емайл: topstoki@gmail.com, веднага след като установите неговата липса. 

III. ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН
Чл. 3. Електронният магазин е достъпен на адрес в Интернет www.topstoki.bg, чрез който Ползвателите имат възможност да сключват договори за покупко-продажба и доставка на предлаганите от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН стоки, включително следното:
1. Да извършат регистрация и създаване на профил за преглеждане на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН и използване на допълнителните услуги за предоставяне на информация;
2. Да извършват електронни изявления във връзка със сключването или изпълнението на договори с ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН чрез интерфейса на страницата на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, достъпна в Интернет;
3. Да сключват договори за покупко-продажба и доставка на стоките, предлагани от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН;
4. Да извършват всякакви плащания във връзка със сключените договори с ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, съгласно поддържаните от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН начини за разплащане.
5. Да получават информация за нови стоки, предлагани от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН;
6. Да преглеждат стоките, техните характеристики, цени и условия за доставка;
7. Да бъдат уведомявани за правата, произтичащи от закона предимно чрез интерфейса на страницата на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН в Интернет;
8. Да упражняват право на отказ от договора, сключен от разстояние за стоките, предлагани от Доставчика, за които правото на отказ от договора е приложимо;

Чл. 4. Доставчикът доставя стоките и гарантира правата на Ползвателите, предвидени в закона, в рамките на добросъвестността, възприетите в практиката, потребителското или търговското право критерии и условия.

(1) Клиента отваря и приема пратката само след преглед и тест. Ако нещо не е наред пратката се връща на куриера.

Чл. 5. (1) Ползвателите сключват договор за покупко-продажба на стоките, предлагани от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН чрез интерфейса на Доставчика, достъпен на страницата му в Интернет или друго средство за комуникация от разстояние.
(2) По силата на сключения с Ползвателите договор за покупко-продажба на стоки, Доставчикът се задължава да достави и да прехвърли собствеността на Ползвателя на определените от него чрез интерфейса стоки.
(3) Ползвателите заплащат на Доставчика възнаграждение за доставените стоки съгласно условията, определени на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН и настоящите общи условия. Възнаграждението е в размер на цената, обявена от Доставчика на адреса на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН в Интернет.
(4) Доставчикът доставя заявените от Ползвателите стоки в сроковете и при условията, определени от Доставчика на страницата на електронния магазин и съгласно настоящите общи условия. (5) Цената за доставката се определя отделно и изрично от цената на стоките.

Чл. 6. (1) Ползвателят и Доставчикът се съгласяват, че всички изявления помежду им във връзка със сключването и изпълнението на договора за покупко-продажба могат да бъдат извършвани по електронен път и чрез електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис и чл. 11 от Закона за електронната търговия.
(2) Предполага се, че електронните изявления, извършени от Ползвателите на сайта, са извършени от лицата, посочени в данните, предоставени от Ползвателя при извършване на регистрация, ако Ползвателят е въвел съответното име и парола за достъп.

IV. ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН
Чл. 7. (1) За да използва ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН за сключване на договори за покупко-продажба на стоки, Ползвателят следва да въведе избрани от него име и парола за отдалечен достъп, в случаите в които електронният магазин изисква регистрация.
(2) Името и паролата за отдалечен достъп се определят от Ползвателя, чрез регистрация по електронен път в сайта на Доставчика.
(3) С попълване на данните си и натискане на бутоните "Да, приемам" или "Регистрация", Ползвателят декларира, че е запознат с тези общи условия, съгласен е с тяхното съдържание и се задължава безусловно да ги спазва.
(4) Доставчикът потвърждава извършената от Ползвателя регистрация, чрез изпращане на писмо на посочен от Ползвателят електронен адрес, на който се изпращат и информация за активиране на регистрацията. Ползвателят потвърждава регистрацията и сключването на договора чрез електронна препратка в писмото, с което е уведомен за извършената регистрация, изпратено от Доставчика. След потвърждаването се създава акаунт на Ползвателя и между него и Доставчика възникват договорни отношения.
(5) При извършване на регистрацията Ползвателят се задължава да предостави верни и актуални данни. Ползвателят своевременно актуализира данните, посочени в регистрацията си, в случай на промяна.
(6) За да използва пълната функционалност на електронния магазин на Доставчика, Ползвателят се задължава да извърши регистрация в сайта на електронния магазин. Доставчикът не носи отговорност, в случай че поради липса на извършена регистрация Ползвателят не е могъл да използва пълната функционалност на електронния магазин, включително и по отношение на упражняване на права по договора, възможност за претендиране на по-ниска цена и други сходни функции.
(7) Настоящите общи условия могат да бъдат приети от Ползвателите и без извършването на регистрация в ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН чрез изрично волеизявление, включително и чрез сайта на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН.

Чл. 8. (1) Електронният адрес, предоставен при първоначалната регистрация на Ползвателя, както и всеки следващ електронен адрес, използван за обмен на изявления между Ползвателя и Доставчика, е „Основен електронен адрес“ по смисъла на тези общи условия. Ползвателят има право да променя своя Основен контактен електронен адрес.
(2) При постъпване на заявка за промяна на Основния контактен електронен адрес, Доставчикът изпраща искане за потвърждение на промяната. Искането за потвърждение се изпраща от Доставчика на посочения от Ползвателя нов Основен контактен електронен адрес.
(3) Промяната на Основния контактен електронен адрес се извършва след потвърждение от Ползвателя, изразено чрез препратка, съдържаща се в искането за потвърждение, изпратено от Доставчика на посочения от Ползвателя нов Основен контактен електронен адрес.
(4) Доставчикът информира Ползвателя за извършената промяна, чрез електронно писмо, изпратено на посочения от Ползвателя Основен контактен електронен адрес преди извършването на промяната му по ал. 2.
(5) Доставчикът не носи отговорност пред Ползвателя за неправомерна промяна на Основния контактен електронен адрес.
(6) Доставчикът може да изисква от Ползвателя използването на Основния контактен електронен адрес в специфични случаи.

V. ТЕХНИЧЕСКИ СТЪПКИ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА
Чл. 9. (1) Ползвателите използват предимно интерфейса на страницата на Доставчика, за да сключват договори за покупко-продажба на предлаганите от Доставчика стоки в ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН. (2) Договорът се сключва на български език.
(3) Договорът между Доставчика и Ползвателя представлява настоящите общи условия, достъпни на сайта на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН.
(4) Страна по договора с Доставчика е Ползвателят съгласно данните, предоставени при регистрацията и съдържащи се в личния профил на Ползвателя. За избягване на съмнение това са данните, с които е създаден акаунт при Доставчика.
(5) Доставчикът включва в интерфейса на Интернет страницата си, технически средства за установяване и поправяне на грешки при въвеждането на информация, преди да бъде направено изявлението за сключване на договора.
(6) Този договор се счита за сключен от момента на извършване на регистрация на Ползвателя при Доставчика или приемането на общите условия по друг изричен начин, включително чрез изявление в сайта на Доставчика. Договорът за покупко-продажба на стока се счита за сключен от момента на заявяването й от Ползвателят чрез интерфейса на Доставчика.
(7) За сключването на този договор и за сключването на договора за покупко-продажба на стока, Доставчикът изрично уведомява Ползвателя по подходящ начин чрез електронни средства. (8) Изявлението за сключване на договора и потвърждението за неговото получаване се смятат за получени, когато техните адресати имат възможност за достъп до тях. 
(8) При "Бърза Поръчка" наш оператор прозвънява клиента и регистрира клиентски профил с минимум 2 имена, телефон, град и офис на куриерска фирма или друг адрес за получаване. Тази стопанска операция отнема допълнително време и се таксува на цена 3,60 лв с ДДС, като до 31.12.2019 се предлага на намалена цена от 2.00 лв с ДДС. 
(9) Доставчикът доставя стоките на посочения от Ползвателите адрес и не носи отговорност в случай, че посочените от Ползвателите данни са неверни или заблуждаващи. 

(10) Клиент получател при нежелание да получи пратката си ни дължи куриерски и логистични разходи в размер на 24 лв с ДДС. Същите се превеждат до 10 дни от дата на поръчка по наша фирмена банкова сметка : BG71FINV91501015557226 BGN - Р.С. ЮЛ-АБВШОП ЕООД ЛЕВА, ако до на 14ти ден задължението не е погасено, то се счита за просрочено и имаме право изпратим нотариална покана, да ангажираме агенция за събиране на просрочени парични средства или да се обърнем към компетентен български съд в гр. София. 

Чл. 10. (1) Ползвателите сключват договора за покупко-продажба с Доставчика по следната процедура:
Извършване на регистрация в ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН и предоставяне на необходимите данни, ако Ползвателят няма до този момент регистрация в ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН или чрез заявяване на стока без да се извършва регистрация;
Влизане в системата за извършване на поръчки на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН чрез идентифициране с име и парола и друг начин за идентификация; 
Избиране на една или повече от предлаганите стоки на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН и добавянето им към списък със стоки за покупка;
Предоставяне на данни за извършване на доставката;
Избор на способ и момент за плащане на цената.
Потвърждение на поръчката; При бързи поръчки наш оператор се свързва с клиента виж горе чл. 9 т. (8)
(2) Ползвателите могат да сключват договора за покупко-продажба с Доставчика и без извършване на регистрация, като използват съответната функционалност в интерфейса на електронния магазин

VI. ОСОБЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ДОСТАВЧИКА. ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ.ФОРМУЛЯР ЗА ОТКАЗ.
Чл. 11. Правилата на настоящия раздел VI от тези общи условия се прилагат спрямо Ползватели, за които според данните, посочени за сключване на договора за покупко-продажба или при регистрацията в ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, може да се направи извод, че са потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите, Закона за електронната търговия и/или на Директива 2011/83/EC на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2011 година.

Чл. 12. (1) Основните характеристики на стоките, предлагани от Доставчика са определени в профила на всяка стока на сайта на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН.
(2) Цената на стоките с включени всички данъци се определя от Доставчика в профила на всяка стока в сайта на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН.
(3) Стойността на пощенските и транспортните разходи, невключени в цената на стоките, се определят от Доставчика и се предоставя като информация на Ползвателите в един от следните моменти преди сключване на договора:
- В профила на всяка една от стоките в сайта на Доставчика на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН;
- При избиране на стоките за сключване на договора за покупко-продажба;
(4) Начинът на плащане, доставка и изпълнение на договора се определя в настоящите общи условия, както и информацията, предоставена на Ползвателя в сайта на Доставчика.
(5) Информацията, предоставяна на Ползвателите по този член е актуална към момента на визуализацията й на сайта на Доставчика преди сключването на договора за покупко-продажба.
(6) Доставчикът задължително посочва условията за доставка на отделните стоки в сайта си.
(7) Доставчикът посочва преди сключването на договора общата стойност на поръчката за всички съдържащи се в нея стоки.
(8) Ползвателите се съгласяват, че цялата изискуема от Закона за защита на потребителите информация може да бъде предоставяна чрез интерфейса на платформата на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН или електронна поща.

(9) формуляр за отказ от поръчка (попълва се и ни се изпраща на електронна поща: topstoki@gmail.com 

Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от ЗЗП

 

СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ

 

До ...........................

/името на търговеца/

................................................................................

/адрес, ЕИК/

С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги:

.......................................................... /описание на продукта/

Стоката е поръчана на ......................

Стоката е получена на ...................... /посочва се датата на получаване от потребителя/

.................................................................................../Име на потребителя/

Гр./с...................................................................... /Адрес на потребителя/

 

...................                                                                             ..................................

/Дата/                                                                                 /Подпис на потребителя/

 

Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже безусловно от договор от разстояние или от договор извън търговския обект, без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за търговеца начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно.

14-дневният срок започва да тече от датата на:

  • сключване на договора – при договор за услуги;
  • приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача

В рамките на 14 дни след заявеното желание за отказ от договора потребителят следва да върне стоката на търговеца. В срок от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.



Чл. 13. (1) Потребителят се съгласява, че Доставчикът има право да приема авансово плащане за сключените с потребителя договори за покупко-продажба на стоки и тяхната доставка. (2) Потребителят избира самостоятелно дали да заплати на Доставчика цената да доставка на стоките преди или в момента на доставката им.

Чл. 14. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор в срок 14 дни, считано от датата на приемане на стоката чрез единния формуляр за отказ от договора, достъпен на сайта на Доставчика. Информация за упражняване на правото на отказ е достъпна на сайта на Доставчика. Потребителите могат да използват и друго недвусмислено изявление, което може да бъде записано на траен носител.
(2) Правото на отказ по ал. 1 не се прилага в следните случаи:
1. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
2. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
3. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
4. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
5. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
6. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
(3) Когато Доставчикът не e изпълнил задълженията си за предоставяне на информация, определени в Закона за защита на потребителите, Потребителят има право да се откаже от сключения договор в срок до една година и 14 дни, считано от датата на получаване на стоката. Когато информацията е предоставена на потребителя в рамките на срока за отказ, същият започва да тече от датата на предоставянето й. Потребителят има право да отправи изявлението за отказ по този член директно пред Доставчика чрез единния формуляр за отказ от договора, достъпен на сайта на Доставчика.
(4) Когато Потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, Доставчикът възстановява всички суми, получени от Потребителя, включително разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на Потребителя да се откаже от договора. Доставчикът възстановява получените суми, като използва същото платежно средство, използвано от потребителя при първоначалната трансакция, освен ако потребителят е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие че това не е свързано с разходи за Потребителя.
(5) При упражняване на правото на отказ, разходите за връщане на доставените стоки са за сметка на потребителя и от сумата, която Потребителят е платил по договора се удържат разходите за връщане на стоката. Доставчикът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато Потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от Доставчика.
(6) Потребителят се задължава да съхранява получените Доставчика стоки и да осигури запазването на тяхното качество и безопасност по време на срока по ал. 1.
(7) Потребителят може да упражни правото си на отказ от договора с Доставчика като отправи писмено изявление до Доставчика чрез стандартния формуляр за отказ от договора, достъпен на сайта на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН.
(8) Когато Доставчикът не е предложил да прибере стоките сам, той може да задържи плащането на сумите на потребителя докато не получи стоките или докато Потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.

Чл. 15. (1) Срокът на доставка на стоката и началният момент, от който тече, е определен за всяка стока поотделно при сключване на договора с потребителя чрез сайта на Доставчика, освен ако стоките са поръчани в една доставка.
(2) В случай че потребителят и Доставчикът не са определили срок за доставка, срокът на доставка на стоките е 30 работни дни, считано от датата, следваща изпращането на поръчката на потребителя до Доставчика чрез сайта на електронния магазин.
(3) Ако Доставчикът не може да изпълни договора поради това, че не разполага с поръчаните стоки, той е длъжен да уведоми за това Потребителя и да възстанови платените от него суми.

Чл. 16. (1) Доставчикът предава стоките на потребителя след удостоверяване на изпълнението на изискванията за предоставяне на информация на потребителя съгласно Закона за защита на потребителите.
(2) Потребителят и Доставчикът удостоверяват обстоятелствата по ал. 1 писмено в момента на доставката чрез саморъчен подпис, освен ако е уговорено друго.
(3) Потребителят и Доставчикът се съгласяват, че изискванията по ал. 1 ще бъдат спазени, ако удостоверяването е извършено от лице, за което според обстоятелствата може да се направи извод, че ще предаде информацията на потребителя – страна по договора.

VII. ДРУГИ УСЛОВИЯ
Чл. 17. Доставчикът доставя и предава стоката на Ползвателя в определения при сключването на договора срок.

Чл. 18. Ползвателят трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването й от Доставчика и ако не отговаря на изискванията да уведоми за това незабавно Доставчика.

VIII. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Чл. 19. (1) Доставчикът предприема мерки за защита на личните данни на Ползвателя съгласно Закона за защита на личните данни.
(2) От съображения за сигурност на личните данни на Ползвателите, Доставчикът ще изпрати данните само на e-mail адрес, който е бил посочен от Ползвателите в момента на регистрацията.
(3) Доставчикът приема и обявява на сайта си Политика за защита на личните данни.
(4) Ползвателите се съгласяват, че Доставчикът има право да обработва личните им данни, необходими за изпълнение на поръчките в електронния магазин и изпълнението на договора.

Чл. 20. (1) Във всеки момент, Доставчикът има право да изисква от Ползвателя да се легитимира и да удостовери достоверността на всяко едно от обявените по време на регистрацията обстоятелства и лични данни.
(2) В случай, че по някаква причина Ползвателят е забравил или изгубил своите име и парола, Доставчикът има право да приложи обявената Процедура за изгубени или забравени имена и пароли.

IX. ИЗМЕНЕНИЕ И ДОСТЪП ДО ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
Чл. 21. (1) Настоящите общи условия могат да бъдат изменяни от Доставчика, за което последният ще уведоми по подходящ начин всички Ползватели, които имат регистрация. (2) Доставчикът и Ползвателят се съгласяват, че всяко допълване и изменение на тези общи условия ще има действие спрямо Ползвателя след изричното му уведомяване от Доставчика и ако Ползвателят не заяви в предоставения му 30-дневен срок, че ги отхвърля.
(3) Ползвателят се съгласява, че всички изявления на Доставчика, във връзка с изменението на тези общи условия ще бъдат изпращани на адреса на електронната поща, посочена от Ползвателя, при регистрацията. Ползвателят се съгласява, че електронните писма, изпратени по реда на този член не е необходимо да бъдат подписани с електронен подпис, за да имат действие спрямо него.
Чл. 22. Доставчикът публикува тези общи условия на адрес сайта си заедно с всички допълнения и изменения в тях.

X. ПРЕКРАТЯВАНЕ
Чл. 23. Настоящите общи условия и договора на Ползвателя с Доставчика се прекратяват в следните случаи:
при прекратяване и обявяване в ликвидация или обявяване в несъстоятелност на една от страните по договора;
по взаимно съгласие на страните в писмен вид;
едностранно, с предизвестие от всяка от страните в случай на неизпълнение на задълженията на другата страна;
при обективна невъзможност на някоя от страните по договора да изпълнява задълженията си;
при изземване или запечатване на оборудването от държавни органи;
в случай на заличаване на регистрацията на Ползвателя в сайта на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН. В този случай сключените, но неизпълнени договори за покупко-продажба остават в сила и подлежат на изпълнение;
в случай на упражняване на право на отказ съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите. В този случай се прекратява само договорът за доставка на съответната поръчана стока, ако правото на отказ от договора е приложимо за съответната категория стоки.

XI. ДРУГИ УСЛОВИЯ

Чл. 24. Евентуалната недействителност на някоя от разпоредбите на тези общи условия няма да води до недействителност на целия договор.

Чл. 25. За неуредените в този договор въпроси, свързани с изпълнението и тълкуването на този договор, се прилагат законите на Република България.

Чл. 26. Всички спорове между страните по този договор ще бъдат разрешавани от компетентния съд в град София или Комисията за защита на потребителите.

 

XII. Споразумение относно артикули които не подлежат на смяна и/или връщане.

Чл. 27. Такива артикули са всички силиконови и/или платнени и/или изработени от друг материал ортези за пръсти или опасващи други части на ходилото и/или силиконови или каквито и да било други стелки, колани, бандажи, фолия за отслабване, сауна костюми който според спецификата си се поставят на голо. Артикули стягащо долно бельо, като например но не само повдигащи прашки и/или сутиени които се самозалепват на голо и/или ленти за отслабване и/или клинове за отслабване. 

Чл. 28. Не подлежат на връщане всички ползвани електрически превозни средства вкл. леки автомобили,мотори трактори и инвентар. Същите могат да бъдат тествани в склад-магазин на вносителя в гр. Хасково и клиента да реши дали да ги закупи.